خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

جذب 7 هزار و 500 حامی جدید برای طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۲۲۸

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: طی ماه رمضان امسال بیش از 7500 حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده و حمایت بیش از 10 هزار فرزند یتیم و محسنین را بر عهده گرفتند.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد محمدی فرد با بیان اینکه در حال حاضر فرزند یتیم بدون حامی در استان البرز نداریم، اظهار کرد: بیش از 34 هزار  حامی حمایت 1535 یتیم و 5012 فرزند محسنین را بر عهده‌ دارند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به رشد 70 درصدی ثبت‌نام حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین افزود: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک‌میلیون و 400 هزار تومان و فرزندان محسنین 658 هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریز می‌شود.

وی ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 7500 حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند که حمایت بیش از 10 هزار فرزند یتیم و محسنین را بر عهده گرفته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز