خبرگزاری کار ایران

واریز ۸۰۰ میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به حساب ایتام البرزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۱۹۷

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز، گفت: با مساعدت بنیاد مستضعفان، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به حساب ایتام مورد حمایت البرزی واریز شد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد محمدی فرد با اشاره به واریز ۸۰۰ میلیون تومانی بنیاد مستضعفان کشور به حساب ایتام البرزی گفت: با مساعدت بنیاد مستضعفان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به‌حساب تمامی ایتام کمیته امداد امام (ره) استان البرز واریز شد.

محمدی فرد با بیان اینکه در حال حاضر ۳۱۶۸۹ حامی حمایت ۱۶۰۰ یتیم و ۳۸۳۴ فرزند محسنین را بر عهده ‌دارند گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان به ‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک‌میلیون و ۲۶۰ هزار  تومان به‌حساب ایتام و ۶۱۸ هزار تومان به‌ حساب فرزندان محسنین واریز می شود.

وی افزود: با فراهم شدن زیرساخت‌ها تمامی مبالغ کمک حامیان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌ شود.

مدیرکل کمیته امداد البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش‌ازپیش خیران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز