خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

تخریب بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین 70 درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۰۷۴

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان قزوین گفت: میزان اجرای تخریب بناها و ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این استان در چهار ماهه نخست امسال ۷۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی بختیاری با اعلام این خبر گفت: این میزان تخریب شامل ۷۲۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز بوده که با استناد به تبصره ۲ ماده ۱۰ و احکام قضایی قلع و قمع شده است.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان قزوین ادامه داد: این بناهای غیرمجاز در ۵۷ عملیات مشترک تخریب و عملیات‌ها در قالب یک کار هماهنگ و میدانی با دستگاه قضایی، استانداری، شهرداری و عوامل نیروی انتظامی اجرایی شده است.

وی عنوان کرد: در همین مدت یک‌هزار و ۵۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این استان شناسایی که مابقی با تشکیل پرونده در محاکم قضایی درحال پیگیری است.

این مسئول ادامه داد: یکی از اقدامات ابتکاری سازمان جهاد کشاورزی و امور اراضی در سال جاری بهره‌گیری از فناوری ماهواره برای پایش اراضی کشاورزی بوده که به شناسایی تخلفات سرعت بخشیده است.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی در اراضی کشاورزی موضوع را به سامانه ۱۳۱ گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز