خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان:

ساخت و ساز‌های حریم شهرها در چارچوب طرح‌های هادی و جامع انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۴۹۵

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: ساخت و ساز‌های حریم شهرها در چارچوب طرح‌های هادی و جامع انجام شود.

به گزارش ایلنا، احمدرضا دالوند در جلسه ساخت و سازهای غیر مجاز اظهار کرد: در محدوده شهری و روستاها وضعیت ساخت و سازها مناسب نیست و شهرداری‌ها باید نظارت و کنترل بیشتری روی ساخت‌و سازهای غیرمجاز داشته باشند.

وی بر لزوم کنترل ساخت و سازهای شهری از طریق ضوابط و مقررات تاکید کرد و افزود: احداث ساختمان و ایجاد مناطق مسکونی در داخل حریم شهر تنها از طریق طرح های جامع و هادی انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان به مصوبات جلسه قبل اشاره کرد و با بیان اینکه گشت‌های مشترک باید نظارت کافی در جلوگیری از تخلفات ساختمانی داشته باشند، خاطرنشان کرد: فرمانداران بایستی در شهرستان‌ها این جلسات را تشکیل و گزارش کاملی از اقدامات و تخلفات انجام گرفته را به دبیرخانه این کارگروه ارائه دهند تا راه‌کارهای مناسبی ارائه شود. 

وی ادامه داد: به منظور حفظ اراضی کشاورزی، باغات و جنگل‌ها، هرگونه استفاده برای احداث ساختمان و تأسیسات در داخل حریم شهر و روستاها تنها در چارچوب ضوابط و مقررات و مصوبات این کارگروه امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز