خبرگزاری کار ایران

لزوم حمایت دستگاه قضایی و پلیس برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۸۹۲

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: در منطقه یک با بلندمرتبه سازی غیرمجاز مواجه شده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا جاوید معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در سومین جلسه قرارگاه ایمنی کالبدی کلان شهر تهران گفت: موضوعات ناایمنی شهرداری تهران در اولویت شهرداری تهران قرار گرفته است اما درخصوص ساخت و ساز غیرمجاز نیازمند کمک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است. 

وی با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز در ماههای اخیر گفت: موضوع ناآرامی در ماه‌های اخیر موجب درگیری دستگاه قضایی و پلیس شده است لذا همکاران من در بخشی از منطقه ۵ منطقه ۱۸ و ۱۹ و منطقه ۴ با سواستفاده فرصت طلبان مواجه بوده اند البته مجموعه شهرداری با تمام توان وارد عرصه شده و تلاش وافری در این زمینه داشتند تا حتی المقدور از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کنند. 

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران تصریح کرد: در منطقه ۴ خاک سفید ساخت و ساز غیرمجاز مدیریت شده اما در منطقه ۱۹ نیازمند همکاری بیشتر پلیس و دستگاه قضایی هستیم. در منطقه یک نیز بلندمرتبه سازی غیرمجاز انجام شده است لذا باید در تمامی نقاط مستعد این بی نظمی‌ها برخورد لازم صورت بگیرد و پیشنهاد و درخواست ما این است که با حمایت دستگاه قضایی و پلیس این امر محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز