خبرگزاری کار ایران

با همکاری دستگاه های مختلف؛

مشکل اراضی شهرک اندیشه حل شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۰۰۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: مشکل اراضی اندیشه با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی، قضایی و نظارتی و خصوصا راه و شهرسازی استان حل شد و الحاق اراضی آن به شهر قزوین صورت گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، مهدی رجحانی با بیان این مطلب، افزود: مشکل اراضی شهرک اندیشه یکی از معضلات قدیمی استان بود که ۲۱ سال تعداد زیادی از همشهریان از آن دچار آسیب و سرمایه آنها مسدود شده بود و اجازه ساخت و ساز نداشتند.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولان مختلف برای حل این مشکل، افزود: امیدواریم روحیه پای کار آمدن برای حل مشکلات مردم در استان پایدار باشد و برای حل مشکلات عمومی، همه مسئولان جسورانه اقدام کنند.  

رجحانی ادامه داد: خوشبختانه هم اکنون الحاق اندیشه به شهر قزوین که مهمترین مسأله چالشی در بحث زمین های موسوم به اندیشه بود، انجام شده اما تا صدور پروانه یک مرحله دیگر باقی است و نقشه تفکیکی باید مجدد در کمیسیون ماده پنج بررسی شود و پس از ابلاغ، صدور پروانه در اندیشه انجام گیرد.  

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: برای صدور پروانه یک فاصله چند هفته‌ای وجود دارد که با همراهی شهرداری قزوین این دوره کوتاه خواهد بود و به سرعت انجام می‌شود.  

وی با اشاره به مشکلات سایر اراضی دارای مسأله و مشکل در استان، اظهار داشت: مشکلات سایر اراضی هم در حال پیگیری است که امیدواریم خبرهای خوبی در تمامی حوزه ها به زودی منتشر شود.

ساخت شهرک اندیشه از سال های گذشته در قزوین شروع شده بود اما تخلفات صورت گرفته در تصرف اراضی بیشتر از وسعت تعیین‌ شده در شورای برنامه‌ریزی استان قزوین موجب شد مشکلات قضایی و اداری برای این شهرک و بانیان آن به وجود آید که با مدیریت جدید استانداری برای رفع آنها اقدام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز