خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

شرکت شهرک های گلخانه‌ای اردبیل رتبه نخست کشوری را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۰۷۲

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: شرکت شهرک‌های گلخانه‌ای استان اردبیل رتبه نخست کشوری را در بین شهرک‌های گلخانه‌ای استان‌ها کسب کرد.

به گزارش ایلنا، نادرتقی زاده با اعلام این خبر افزود: با توجه به ارزیابی انجام شده در آیتم‌های واگذاری، بهره‌برداری، اشتغال، تولید، آموزش، جذب اعتبارات و فراهم آوردن زیر ساخت‌های لازم شرکت شهرک‌های گلخانه اردبیل رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

وی بیان کرد: در سه ماهه اول سالجاری در سطح 23 هکتار واحدهای گلخانه‌ای به بهره برداری رسیده است که نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است و پیش بینی می‌شود در صورت تخصیص تسهیلات بانکی این سطح تا پایان سالجاری به 130 هکتار برسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: شرکت شهرک‌های کشاورزی استان دارای 10 شهرک گلخانه‌ای و دامپروری است که شامل 1700 هکتار گلخانه‌ای به تعداد 7 واحد و سه شهرک دامپروری در سطح 60 هکتار را شامل می شود که میزان سطح مفید گلخانه‌ای 1200 هکتار بوده که از این سطح 600 هکتار به سرمایه گذاران واگذار شده و ما بقی اراضی آماده واگذاری است.

تقی زاده ادامه داد: تا کنون از 23 هکتار واحد گلخانه‌ای احداثی جدید در حدود 2000 تن انواع محصولات گلخانه‌ای شامل فلفل دلمه‌ای، گوچه فرنگی، خیار، بادمچان و گل رز تولید و بازارهای هدف داخلی و بخصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس و روسیه ارسال شده است و در کل در سه ماهه اول سال بالای 5500 تن انواع محصولات کشاورزی تولید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز