خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مسکن:

بازسازی خانه‌های آسیب دیده از سیل اردبیل تسریع می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۴۰۶

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده از سیل در شهرستان‌های استان اردبیل با تامین اعتبار تسریع می یابد.

به گزارش ایلنا، اکبر نیکزاد در سفر صبح امروز به شهرستان گرمی و بازدید از روستاهای مجیدلو و گیلارلوی خسارت دیده بر اثر سیل گفت: بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده بر اثر سیل در شهرستان‌های گرمی ،انگوت ، مشگین‌شهر و بیله‌سوار از فردا با جدیت توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به حجم خسارت‌های بیشتر وارده به شهرستان‌های گرمی و انگوت می گوید: با همکاری و تعاملی که بین مردم و مسئولان به‌ویژه فرمانداری‌ها وجود دارد، تعدادی از واحدهای مسکونی نیازمند فوری نوسازی و تعدادی از واحدهای مسکونی هم به تعمیر و بهسازی نیاز دارند و رئیس‌جمهور شخصا پیگیر این موضوع است.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد مسکن در کنار مردم سیل‌زده هست، گفت: رئیس‌جمهور و معاون اول ایشان شخصا پیگیر تکمیل و ساخت واحدهای مسکونی خسارت‌دیده از سیل هستند و امیدواریم قبل از فرا رسیدن فصل سرما این واحدها تکمیل و بهره‌برداری شود.

نیکزاد با بیان اینکه عملیات عمرانی این واحدها از فردا آغاز می‌شود، در خصوص خسارت وارده به شبکه معابر روستاهای سیل زده افزود: بنیاد مسکن کشور با تخصیص اعتبارات ویژه و قیر رایگان به قید فوریت در قالب طرح هادی نسبت به اصلاح و بازسازی معابر داخل روستا و زیرساخت‌ها اقدام خواهد کرد.

رئیس بنیاد مسکن کشور همچنین از توزیع تسهیلات در قالب بلاعوض و وام به آسیب‌دیدگان از سیل توسط دولت هم‌ خبر داد و گفت: اقلام و اثاثیه واحدهای آسیب‌دیده از سیل هم توسط نهادهای انقلابی همچون بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان در شهرستان‌های سیل‌زده استان اردبیل تامین خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز