خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون اردبیل:

لوح ثبت ملی قصه‌گویی ایرانی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۳۲۹

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: لوح ثبت ملی قصه‌گویی ایرانی در کانون پرورشی اردبیل رونمایی شد.

به گزارش ایلنا،  ملیحه ملک‌زاده فرد در مراسم گرامیداشت ثبت ملی قصه‌گویی ایرانی در کانون استان اردبیل گفت:  قصه‌گویی یکی از فعالیت‌های مهم و محوری در کانون پرورش فکری محسوب می‌شود که با سپری‌شدن 24 دوره از برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، متولیان و مسئولان امر در کانون برای پاسداشت این هنر اصیل، پیگیر ثبت آن به‌عنوان میراث ناملموس ایران اسلامی شدند که امروز با به ثمر نشستن تلاش‌ها و اقدامات عزیزان، این رویداد مهم را در آستانه شروع برنامه‌ها و کارگاه‌های تابستانی کانون، جشن می‌گیریم.

وی  با بیان اینکه هم‌زمان با این مراسم، برنامه‌های گرامیداشت این رویداد در مراکز کانون نیز در حال اجراست، افزود: به همت مربیان و اعضای انجمن قصه‌گویی، این فعالیت با تعیین زمان و برنامه مشخص در مراکز کانون به‌صورت مستمر اجرا خواهد شد.

مدیرکل  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل خاطرنشان کرد: قصه‌گویی و روایت هنرمندانه  داستان‌ها، علاوه بر ایجاد حس صمیمیت و فراهم‌کردن لحظه‌ها و اوقاتی خوش برای مخاطبان به خصوص کودکان، به دلیل ارایه مفاهیم و آموزه‌های اخلاقی، اثری تربیتی در نظام اجتماعی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز