خبرگزاری کار ایران

«رینارد روباهه»میهمان عشایر منطقه مغان/ حضورتماشاخانه سیار کانون در جشنواره بین المللی کوچ عشایر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۰۶۷

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از فعالیت تماشاخانه سیار کانون در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایراستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ملیحه ملک‌زاده فرد حضور و فعالیت تماشاخانه سیار کانون در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر استان در اردیبهشت‌ماه سال 1402، گفت: این تماشاخانه، با اجرای تئاتر زنده‌ کودک با عنوان «رینارد روباهه» به کارگردانی احمد تیموری و با مضمون نکوهش دروغ‌گویی، معرفی نعمت‌های خداوند و ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار، مهمان کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در شهرهای جعفرآباد مغان، مشگین‌شهر و رضی خواهد بود.

مدیرکل کانون استان با بیان اینکه در کنار این نمایش برنامه های متنوع فرهنگی از جمله مسابقه و قصه‌گویی نیز اجرا خواهد شد، افزود: با اجرای جشنواره کوچ عشایر طی روزهای پنجشنبه و جمعه، هفتم و هشتم اردیبهشت ماه، شاهد اجرای 6 برنامه در شهرستان جعفرآباد و محل اجرای جشنواره از سوی هنرمندان کانون خواهیم بود.

وی ادامه داد: در راستای ارتقای سطح نشاط اجتماعی، این تماشاخانه روز شنبه نهم اردیبهشت ماه نیز با استقرار در شهرستان مشگین‌شهر 3 برنامه را در ساعت های 10 و 12 قبل از ظهر و 17، برای خانواده های فرهنگ دوست این شهر اجرا خواهد کرد.

ملک‌زاده فرد هدف از سفر تماشاخانه‌های سیار کانون به مناطق مختلف کشور را تحقق عدالت فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار عنوان کرده و خاطر نشان کرد: در آخرین برنامه از سفر این تماشاخانه به استان اردبیل، اهالی محترم شهر رضی میهمان برنامه های شاد این رویداد فرهنگی خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز