خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری اردبیل:

اطلاع رسانی، از ارکان مهم پیشگیری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۴۵۱

مقام عالی قضایی استان دربازدید از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل ضمن ابراز خرسندی از عملکرد معاونت به ویژه در حوزه خانواده، بر ارتقای آگاهی های عمومی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسین کثیرلو در بازدید از مجموعه معاونت اجتماعی و پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری با اشاره به عملکرد مطلوب این معاونت در سال گذشته و ابراز خرسندی از دستاوردهای قابل توجه به ویژه در موضوع تحکیم خانواده، به اهمیت اطلاع رسانی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرایم تاکید کرد و افزود: اطلاع رسانی، از ارکان مهم پیشگیری و از اصول مسلم پیشگیری های فرهنگی است.

وی اطلاع رسانی های موجود در بحث عملکرد و خدمات دستگاه قضایی در کشور را ناکافی دانست و گفت: مردم عموما از حجم خدمات طاقت فرسای دستگاه قضایی و اقدامات و دستاوردهای ارزشمند آن اطلاعات متناسبی ندارند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل همچنین با اشاره به کنگره 3400 شهید استان اردبیل و اعلام آمادگی تشکیلات قضایی استان برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن این رویداد مهم، بر ضرورت ترویج و توسعه اقدامات فرهنگی درجامعه اشاره کرده، اظهار کرد: فرهنگ، عامل مهمی در صیانت از جامعه و پیشگیری از آسیب ها و جرایم است. وی ادامه داد: متولیان فرهنگی باید با سنجش خروجی اقدامات خود نسبت به تقویت نقاط قوت و رفع ضعف و نارسایی برنامه های فرهنگی همت لازم را داشته باشند و از اجرای برنامه های بدون خروجی و تاثیر که نوعی اتلاف وقت وهزینه و تحمیل خسارت است، خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز