خبرگزاری کار ایران

به متاسبت روز ارتش؛

رئیس کل دادگستری اردبیل پیام تبریک ارسال کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۷۸۰

رئیس کل دادگستری استان اردبیل به مناسبت روز ارتش پیام تبریک ارسال کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان به مناسبت روز ارتش پیام تبریکی ارسال کرد.

متن پیام به صورت زیر است:

امام علی (ع): المُجاهِدونَ تُفتَحُ لَهُم أبوابُ السَّماءِ درهای آسمان به روی مجاهدان گشوده می‌شود - غررالحکم و دررالکلم  ارتشیان نماد رشادت و مردانگی هستند.

آنان بی ریا، بدون حاشیه و بدون هیچ چشم داشتی همیشه و همه جا برای دفاع از میهن و ملت آماده بوده‌اند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، تجلی ماندگار اقتدار و شجاعت در حفظ دستاوردهای انقلاب و برقراری آرامش و امنیت در مقابله با هرگونه تعرض و تعدی به میهن عزیزمان از سوی دشمنان است که همواره با بینش الهی و بصیرت انقلابی، به جانفشانی پرداخته و علاوه بر بذل جان خود در این مسیر، بارها در خدمت به مردم نشان داده که روح خود را نیز در پاسداشت منزلت هموطنان خویش به اوج معنویت و تعالی رسانده است.

نامگذاری بیست و نهم فروردین ماه به نام روز ارتش؛ یادگار ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و یادآور سلحشوری‌ها و افتخارآفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی است که این روز فرصت مغتنمی برای بیان دلاور مردی های ارتشیان عزیز است، چرا که ملت شریف ایران مجاهدت غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی را در صیانت از خاک وطن و دستاوردهای انقلاب اسلامی در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن در مسیر حفظ نظام و عزت و اقتدار ایران اسلامی هرگز از یاد نخواهد برد.

بدین وسیله اینجانب به نمایندگی از تشکیلات قضایی استان اردبیل فرا رسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمام ارتشیان قهرمان تبریک گفته، توفیق و سربلندی روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز