خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری اردبیل تاکید کرد؛

لزوم هماهنگی و همکاری مسئولان استانی برای رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۳۲۸

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بر لزوم هماهنگی و همکاری مسئولان استانی برای رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو در جلسه حمایت از سرمایه گذاری ضمن تشریح اهمیت حمایت از سرمایه گذاری بر لزوم هماهنگی و همکاری همه مسئولان استانی در جهت رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در استان تأکید کرد.

یوسف خدادادی، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان با اشاره به سیاست های کلی نظام و ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت قاطع از سرمایه گذاری مشروع و قانونی افزود: در راستای حمایت از سرمایه گذاری مستندات محکم قانونی  وجود دارد که لازم است مورد توجه همه دست اندرکاران امر اقتصادی استان قرار گیرد.

وی افزود: در این خصوص قانون رفع موانع تولید، مبنای قانونی ستاد تسهیل و نیز بخشنامه رئیس محترم قوه قضائیه به صورت صریح و روشن بیانگر این مطلب است که هیچ مقامی حق ندارد ابزارآلات و ادوات واحد های تولیدی را توقیف کند.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان ادامه داد: لذا ضرورت دارد همه مسئولان برای تسریع در امر تولید و احیای واحد های تعطیلی در همکاری، تعامل و هم افزایی با یکدیگر، اهتمام جدی تری داشته باشند.

در این جلسه به مشکلات چند واحد تولیدی مطرح رسیدگی شده و ستورات لازم صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز