خبرگزاری کار ایران

«سبلان پارچه» بازگردانده شد/ تشریح اقدامات انجام شده از زبان رئیس دادگستری اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۹۸۵

کارخانه سبلان پارچه با تدبیر رئیس قوه قضائیه و پیگیری‌های دادگستری استان اردبیل از ورشکستگی خارج و به مالک اصلی‌اش تحویل شد.

به گزارش ایلنا، کارخانه سبلان پارچه که سال‌ها به‌دلایل مشکلات مالی و اختلاف ما بین مدیرعامل کارخانه و بانک عامل، به تعطیلی کشانده شده بود با تدبیر و پیگیری‌های دستگاه قضا و پس از سفر رئیس قوه قضائیه به استان اردبیل از ورشکستگی خارج و ظهر امروز طی نشستی به مدیرعامل شرکت تحویل داده شد.

ناصر عتباتی (رئیس دادگستری استان اردبیل) در این نشست اظهار کرد: رییس قوه قضاییه در سفر به استان اردبیل طی بازدیدی از مجموعه کارخانه سبلان پارچه و مشاهده ظرفیت‌های بسیار بالای این کارخانه، در جریان مسائل و مشکلات حقوقی این واحد از جمله ورشکستگی و اختلافات میان شرکت و بانک‌ها قرار گرفتند.

وی افزود: آیت الله رئیسی در این بازدید، دستورات کامل و جامعی را در راستای حل مشکلات این واحد تولیدی خطاب به مدیران دستگاه قضایی در سطح ملی و استانی صادر کردند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: در پی این دستور، ماموریت و تکلیف پیگیری و حل مشکلات این واحد تولیدی بر عهده دادگستری کل استان گذاشته شد که اقدامات لازم در خصوص موضوع انجام شد

وی با اشاره به عنایت ویژه رئیس قوه قضائیه نسبت به حل مشکلات کارخانه سبلان پارچه اذعان کرد: مساعدت‌های حقوقی و قضایی در مجموعه دیوان عالی کشور و مجموعه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران و پیگیری‌های دادگستری استان اردبیل که به‌صورت مداوم و منظم انجام شد، بالاخره بعد از ۹ سال باعث حل مشکلات این شرکت شد.

عتباتی عنوان کرد: امروز شاهد یک اتفاق بسیار خوب و امیدوارکننده در حوزه صنعت و اشتغال استان اردبیل هستیم که با حضور مسؤولان مربوطه تغییر و تحول کارخانه رخ داد و کارخانه به مالک و مدیر اصلی واگذار شد.

وی تاکید کرد: یقینا این اقدام و حرکت در جهت اشتغال‌زایی، رونق تولید و جهش تولید استان یک اقدام بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود و در ادامه نیز دستگاه قضایی استان با همراهی مسؤولان اجرایی در کنار مدیران این شرکت خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که این واحد به بهترین نحو ممکن و با ظرفیت واقعی فعالیت خود را تداوم بخشد و با این اقدام امیدواریم بتوانیم در سال جهش تولید لبیکی به فرمایشات مقام معظم رهبری گفته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز