خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خبر داد:

صدور حکم اراذل و اوباش حمله‌‍‌کننده به پمپ بنزین علی‌آباد اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۵۴۶

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل از صدور حکم عوامل حمله به پمپ بنزین علی‌آباد اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی گفت: اوایل مردادماه چند نفر از اراذل و اوباش اقدام به حمله به پمپ بنزین علی‌آباد شهر اردبیل کرده ومتواری شده بودند که این اقدام موجب اخلال در نظم عمومی، ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال شده بود. بلافاصله با صدور دستورات لازم و نظارت دادستان اردبیل اکیپ ویژه‌ای برای پیگیری حادثه، شناسایی و دستگیری متهمان تشکیل شده و سرانجام متهمین متواری، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: رسیدگی به اتهام ۵ نفر از متهمین اصلی دردادسرا و دادگاه کیفری ۲ به صورت فوق‌العاده انجام گرفت و متهمان به مجازات قانونی اعمال خلاف خود محکوم شدند.

عتباتی اعلام کرد: سردسته متهمان که از اراذل و اوباش سابقه‌دار و تحت تعقیب استان بود، به تحمل سه و نیم سال حبس،  دو فقره شلاق هر کدام ۷۴ ضربه و دو سال تبعید به مناطق بد آب و هوای کشور محکوم شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضایی استان است، گفت: نیروی واکنش سریع برای مبارزه با اراذل و اوباش با همکاری دستگاه قضایی استان و نیروی انتطامی تشکیل و با هرگونه اقدامات و تحرکات که موجب به هم خوردن نظم و امنیت باشد خارج از نوبت و به صورت فوق‌العاده رسیدگی شده و برای متخلفین مجازات قاطعانه و بازدارنده‌ای صادر خواهد شد.

وی از عموم شهروندان خواست با مراجع قضایی ، انتظامی و امنیتی نهایت همکاری را داشته باشند و هرگونه موارد اخلال در نظم و امنیت عمومی را برای رسیدگی و برخورد قانونی گزارش نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز