مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: دو تن از مخلان نظم و امنیت عمومی در مخفیگاههای خود به همراه یک قبضه سلاح کمری و قمه در مناطق جنتآباد و شهریار دستگیر شدند.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: دو تن از مخلان نظم و امنیت عمومی در مخفیگاههای خود به همراه یک قبضه سلاح کمری و قمه در مناطق جنتآباد و شهریار دستگیر شدند.
معاون مبارزه با شرارت پلیس و امنیت عمومی فراجا اعلام کرد: پس از گذشت حدود ۱۴ ماه از اجرای طرح برخورد با مخلان آرامش و امنیت شهروندان، جرایم اراذل و اوباش به میزان ۵۷ درصد کاهش یافته است.
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان، مأموران انتظامی شهرستان قروه موفق شدند یک نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و از وی 100 قبضه سلاح سرد کشف کنند.
فرمانده انتظامی استان قم به دستگیری اراذل و اوباش در استان اشاره کرده و در این خصوص گفت: 9 نفر از اراذل و اوباشی که با هدف انتقامجویی، 7 خودرو و چندین درب منازل را در یکی از محلهها تخریب کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر به دستگیری یک عامل تیراندازی در کمتر از 48 ساعت اشاره کرده و گفت: در پی اعلام یک مورد درگیری و تیراندازی در یکی از محلههای این شهرستان به مرکز فوریتهای پلیسی 110، مأموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله در محل حاضر شدند.
اخیراً ویدئویی در فضای مجازی ایالات متحده منتشر شده است که در آن یک اینفلوئنسر میان بیخانمانهای شهر «نیواورلئان» قمه توزیع میکند. این اینفلوئنسر ادعا کرده است که این اقدام را برای حفظ امنیت بیخانمانها انجام داده است.
فرمانده کل فراجا گفت: ما برای برخورد با اراذل و اوباش در میدان هستیم، اما امروز میبینیم برخی افراد در اینستاگرام با یکی از این اوباش مصاحبه میکنند؛ این موضوع نهتنها تشویقآمیز است بلکه اقدام پلیس را خدشهدار میکند.
فرمانده انتظامی شهرستان میامی سمنان: یکی از اراذلواوباشی که با سد معبر و ایجاد مزاحمت برای خودروهای عبوری در میدان امام رضا(ع) اقدام به قدرتنمایی میکرد دستگیر شد.