خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر:

️توجیه فنی و اقتصادی پیاده راه پیرعبدالملک تا تازه میدان شفاف مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۵۸۶

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل گفت: ️توجیه فنی و اقتصادی پیاده راه پیرعبدالملک تا تازه میدان شفاف مشخص شود.

به گزارش ایلنا، ابراهیم علیپور در جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر با سرهنگ فتاحی رئیس پلیس راهور استان اردبیل در خصوص بررسی بیشتر برای چگونگی اجرای طرح پیاده راه پیرعبدالملک تا تازه میدان گفت: توجیه فنی، اقتصادی و میزان ریسک اجرای این طرح بایستی بصورت شفاف مشخص شود.

وی با تاکید بر اینکه ضروری است بافت مرکزی شهر پیاده محور باشد؛ افزود: بودجه شهرداری اردبیل آنچنان زیاد نیست تا تصمیمات جزیی منجر به هدر رفت بودجه شود.

عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: همواره تصمیم گیری های سلیقه ای یک آسیب است. در اجرای هر طرحی بایستی توجیه فنی، اقتصادی و میزان ریسک آن مشخص شود تا شاهد طرح و پروژه ای شکست خورده نباشیم.

علیپور با بیان اینکه متاسفانه شاهدیم ظرفیت پذیریش اجتماعی پیاده راه عالی قاپو در حد صفر است؛افزود: نباید پروژه پیاده راه پیرعبدالملک نیز بمانند آن منجر به نارضایتی کسبه شود.

عضو شورای شهر اردبیل همچنین با بیان اینکه چرا تاکنون هیچ اقدامی حتی در حد مطالعه اولیه برای ساماندهی میدان وحدت بعنوان پر خطرترین گره ترافیکی اردبیل انجام نشده است گفت: پروژه های اجرایی باید اولویت بندی شود که در این صورت ساماندهی میدان وحدت قطعا دراولویت اول خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز