خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اردبیل:

شورای شهر ناظر بر دخل و خرج شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۱۶۹

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: اعضای شورای شهر ناظر بر دخل و خرج یک ساله شهرداری است.

به گزارش ایلنا، جواد انصاری با بیان اینکه بودجه ۲ هزار میلیاردی شهرداری اردبیل با رویکرد عدالت محوری و توسعه عمرانی به صورت متوازن در مناطق پنج‌گانه شهرداری تصویب شد،  گفت: از آنجایی که از جمله وظایف شورای شهر تصویب بودجه، تعرفه، متمم و تفریغ بودجه است، بنابراین اعضای شورای شهر ناظر بر دخل و خرج یک ساله شهرداری است. 

وی با اشاره به اینکه در این بودجه فروش  دارایی های سرمایه‌ای شهرداری اردبیل کاهش و درآمد مناطق افزایش یافته است، افزود:  شهرداری موظف است دخل و خرج خود را در چهارچوب بودجه تصویب شده مشخص کند و خدمات خود را به شهروندان ارائه دهد.

رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به تخصیص بودجه ۵۰ میلیارد تومانی به ساماندهی رودخانه بالیخلی چای با هدف ارتقاء جاذبه گردشگری بیان کرد: بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان نیز جهت پروژه‌ای سرمایه گذاری و درآمد پایدار شهری در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای شهر با اشاره به افزایش بودجه شورابیل گفت: شهرداری اردبیل بودجه سال اتی را ۱۹۰۰ میلیارد پیشنهاد داده بود که با افزایش ۵ درصدی از طرف اعضای شورای شهر صرفا در حوزه عمرانی، فضای سبز و شورابیل، سقف بودجه مصوب به ۲ هزار میلیارد تومان رسید. 

وی با بیان اینکه شش میلیارد دیگر به بودجه مجتمع توریستی تفریحی شورابیل با هدف جذب گردشگر و توسعه جاذبه های گردشگری افزوده شد؛ تصریح کرد: برای فعالیت های ورزشی شهرداری نیز ۱۳ میلیارد که فقط ۹ ونیم میلیارد تومان برای تقویت تیم‌های فوتبال شهرداری مصوب شده است.

وی با بیان اینکه همواره مطالبات شهروندان در خصوص نیاز های شهر به صورت لایحه جهت صدور مجوز به شورا ارسال می شود؛ افزود: اعضای شورای شهر اسلامی اردبیل این لایحه ها را با رویکرد عدالت محور بررسی کرده مجوزات لازم را صادر می‌کند.

انصاری همچنین گفت: در راستای اجرای طرح نهضت آسفالت و تحقق شعار شورا و شهرداری مبنی بر "نباید در شهر کوچه خاکی وجود داشته باشد" گفت: برای آسفالت مناطق ۴ و ۵ نیز بودجه مناسبی اختصاص یافته است.

وی در پایان ضمن تقدیر و قدرانی از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه، بیان کرد: اصحاب رسانه پل ارتباطی شهروندان با مسئولان هستند و میتوانند مطالبات مردم را جهت اجرایی و پیگیری به ما ارجاع دهند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز