خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرمانشاه:

خرید و فروش قبر تخلف است / با افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۴۹۶

عضو شورای شهر کرمانشاه  هرگونه خرید و فروش و واگذاری قبر به غیر از اقوام درجه یک را تخلف دانست و از برخورد قانونی با عاملان این کار خبر داد.

کامران ملکی عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفت وگو با ایلنا با اشاره به آگهی هایی که در پلتفرم های مجازی درباره فروش قبر با مبالغ کلان در کرمانشاه به چشم می خورد  خرید و فروش قبر را ممنوع و غیر قانونی دانست و گفت : به جز موارد محدود واگذاری قبر به اقوام درجه یک که در اساسنامه سازمان آرامستان ها آمده است هرگونه خرید و فروش قبر توسط مردم غیر قانونی است و قطعاً با آن برخورد خواهد شد .

وی افزود : هرچند شایعات و تبلیغاتی در این زمینه در فضای مجازی وجود دارد اما تاکنون چنین موردی گزارش نشده است و بازرسان شورای شهر با همکاری سازمان آرامستان های شهرداری  به صورت فعال این امر را رصد می کنند تا از انجام این کار جلوگیری به عمل آورند .

وی تاکید کرد: در گذشته برخی افراد  پیش خریدهای برای انجام قبر انجام داده اند اما در حال حاضر با زیاد شدن نظارت و بازرسی ها و همکاری سازمان آرامستان ها پیش فروش خرید قبر نیز  متوقف شده است .

وی در پایان هرگونه واگذاری قبرهای پیش خرید شده به غیر از اقوام درجه یک را تخلف دانست و گفت:  در صورت انجام این کار قطعاً برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز