خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر محمدیه:

ششمین جشنواره موسیقی نیایش در محمدیه قزوین برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۰۸۳

رئیس کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: ششمین جشنواره موسیقی نیایش روز‌های هفتم و هشتم اسفند ماه در شهر محمدیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امید منفرد با اعلام این خبر گفت: ششمین جشنواره موسیقی نیایش گرامیداشت "اقبال آذر" با هدف اشاعه فرهنگ موسیقی اصیل تشویق و ترغیب هنر موسیقی، ایجاد فضای مناسب رقابتی و تقویت نشاط اجتماعی در شهر محمدیه قزوین برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورای اسلامی شهر محمدیه با اشاره به اینکه امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی امکان گروه نوازی وجود ندارد،افزود: این جشنواره در روز‌های هفتم و هشتم اسفند ماه امسال به صورت حضوری و بدون تماشاگر و پخش آنلاین در فضای مجازی برگزار می‌شود و و زیرساخت‌های لازم هم برای اجرای زنده جشنواره با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مهیا شده است.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی نیایش اضافه کرد: در برنامه اجرای نهایی که به صورت حضوری خواهد بود هر هنرمند شرکت کننده می‌تواند دو همراه داشته باشد و شهروندان می‌توانند از طریق فضای مجازی به نشانی Niayesh-music-festival@ و safiranemehr.ir در این جشنواره شرکت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز