خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر محمدیه:

تغییر در اعضای شورای شهر محمدیه در پاسخ اعتراض به انتخابات بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۸۰۶

رئیس شورای شهر محمدیه گفت: نادر سیادهنی که در انتخابات به عنوان عضو اصلی رای آورده بود، به دلیل رد شدن نتیجه انتخابات، اعتراض کرد که رای بازگشت به شورای او به تازگی توسط دیوان عدالت اداری ابلاغ شد و این عضو در واقع به جای خود در شورا بازگشته و اتفاق خاص دیگری رخ نداده است.

محمد روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره تغییر در ترکیب اعضای اصلی شورای شهر محمدیه گفت: در زمان انتخابات، انتخابات چند نفر که رای آورده بودند رد شده بود و این افراد اعتراض کردند، نادر و زینب سیادهنی در شورای شهر محمدیه از جمله آن‌ها بودند.

رئیس شورای شهر محمدیه ادامه داد: بعد از بررسی، رای دیوان به تازگی ابلاغ شده که براساس آن این دو عضو به شورا بازگشتند که البته خانم سیادهنی عضو علی البدل خواهد بود.

روشن عنوان کرد: با توجه به اینکه در ابتدا، آرای این افراد رد شده بود تا زمان جواب اعتراض اجازه حضور در شورا را نداشتند، از این رو شمس الله غلامی که عضو علی البدل بود تا زمان جواب دیوان در شورا حضور داشت و با رای دیوان و بازگشت مجدد آقای سیادهنی، او از عضویت اصلی خارج شد.

وی تاکید کرد: این اتفاق صرفا بر مبنای جواب دیوان بوده و نادر سیادهنی به جای اصلی خود در شورا بازگشته و اینطور نبوده که یکی از اعضا استعفا داده و یا مشکل‌دار بوده و او حایگزین شده باشد.

روز گذشته خبری منتشر شده بود که در آن به تغییر در اعضای شورای شهر محمدیه و خروج شمس الله غلامی و نادرسیادهنی با رای دیوان عدالت اداری اشاره شده بود.

سال گذشته بعد از برگزاری انتخابات دوره ششم شورای اسلامی شهر محمدیه و اعلام نتایج آن، اعتراضاتی از سوی برخی افراد و جریانات مبنی بر خرید و فروش رای و نقش آن در تعیین منتخبین این حوزه انتخاباتی مطرح شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز