خبرگزاری کار ایران

رئیس و یک عضو شورای شهر اسفرورین استعفا دادند+سند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۰۵۶

براساس نامه منتشر شده در فضای مجازی رئیس و یکی دیگر از اعضای شورای شهر اسفرورین پس از گذشت چند ماه از سمت خود در این شورا استعفا دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نامه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده خبر از استعفای دو تن از  اعضای دوره ششم شورای شهر اسفرورین خبر می‌دهد.

در این نامه که توسط محمد عسکری رئیس و زهرا مهرعلیان عضو شورای شهر امضا شده علت استعفا مواردی از جمله عدم تحقق شفافیت و ندیدن افقی روشن برای بهبود اوضاع یاد شده است.

در متن نامه این نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم فهیم و قدرشناس شهر اسفرورین با سلام و درود فراوان حدود ۴ ماه پیش افتخار این را یافتیم که به عنوان نماینده شما مردم بزرگوار در شورای اسلامی شهر اسفرورین به شما مردم خدمت نماییم انگیزه فراوان و بزرگی داشتیم و رای اعتماد شما نیز اراده‌مان را دوچندان نمود که برای اصلاح مدیریت شهری و به تبع تلاش برای فراهم آوردن شرایط برای زندگی بهتر مردم شهرمان تلاش کنیم، در این مسیر تمام توان و تخصص خود و مشاوران و خرد جمعی را به کار گرفتیم و سختی‌های فراوانی کشیدیم مدتی همراه و همگام با مدیریت شهری کنونی بودیم که متاسفانه عدم تحقق شفافیت به دلیل نصیحت و توصیه را شاهد بودیم و لذا مسیر قانونی را در پیش گرفته و با همراهی منتقدان گام‌های بلندی در جهت محقق شدن شفافیت برداشتیم ولی کافی نبود و این باور بودیم و هستیم که شفاف بودن و شفاف عمل کردن یکی از راه یکی از راه کاهش‌ها و بهبود وضعیت شهر و مردم و کسب رضایت عمومی است اما امروز شاهد مسائلی همچون دروغ، پنهان کاری، مسئولیت ناپذیری، تهدید، تطمیع و مسامحه و توصیه پذیری هستیم و قطعا این روند هیچ امیدی به اصلاح نیست ما به سهم خود شرمنده شما مردم خوب هستیم که نمی‌توانیم برای بهبود وضعیت موجود مردم شهرمان پیش از این کاری از پیش ببریم. کارشکنی‌ها، لجبازی کودکانه، ترک جلسات مفید و غیره باعث شده است که ما را به این تصمیم برساند که بیش از این فرصت سوزی نکرده و در جایگاهی که نمی‌شود و نمی‌گذارند مثمرثمر باشیم و ضمن افق روشنی نیز برای بهبود اوضاع نمی‌بینیم که بتوانیم به عنوان عضو شورای شهر خدمات شایسته و در شهر و جایگاه مردم عزیز ارائه نماییم در کمال صداقت استعفای خود را از عضویت دوره ششم شورای شهر اسفرورین اعلام می‌نماییم.

 قطعاً به هیچ وجه ادعای توانایی مطلق و دانش برتر را نداشته و نداریم و اطمینان داریم که همانند تمامی همسالان و جوانان شهر از سر اخلاص به سوی کمال رشد توسعه شهری قدم خواهیم برداشت.

رئیس و یک عضو شورای شهر اسفرورین استعفا دادند+سند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز