خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای شهر تبریز:

بسترهای لازم برای رشد دوچرخه سواری در تبریز ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۶۵۵

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با موافقت شهردار تبریز در آینده نزدیک بسترهای لازم برای رشد دوچرخه سواری در شهر ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،سعید نیکوخصلت در حاشیه دیدار تعدادی از سمن‌های فعال در حوزه محیط زیست با شهردار تبریز، گفت: این جلسه به منظور قدردانی از سمن‌های فعال در حوزه محیط زیست برگزار شد و نتایج ارزشمندی داشت و لازم است این جلسات تداوم داشته باشد.

او تبادل نظرات در این جلسه را مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد: در این جلسه از شهردار تبریز خواسته شد در خصوص ایجاد مسیر دوچرخه در کنار پیاده راه‌های محلات مختلف، اقدامات اساسی صورت بگیرد که با موافقت شهردار تبریز همراه بود.

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز، اختصاص واگن برای حمل و نقل دوچرخه سواران به همراه وسیله نقلیه را دیگر پیشنهاد مطرح شده در این جلسه خواند و گفت: ایجاد محل نگهداری دوچرخه در پارک‌های جدیدالاحداث و قدیمی یکی دیگر از مواردی بود که شهردار تبریز با آن موافقت کرد.

او ادامه داد: از دیگر پیشنهادهایی که در این جلسه مطرح شد، مجاب کردن مدیران شهری به تبلیغ در خصوص گسترش استفاده از دوچرخه و تخصیص وام به کارمندان شهرداری جهت خرید دوچرخه بود.

او تشکیل کارگروه هوای پاک را مهمترین موضوع مطرح شده در این جلسه دانست و اظهار کرد: در این کارگروه که با حضور مدیران ارشد شهری تشکیل می‌شود، موضوعات مرتبط با هوای پاک مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز