خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

نظام ارتباطات فعلی شورای شهر تبریز قابل انتقاد است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۰۴۵

ما در گذشته(اولین دوره انجمن شهر) دارای ۸ کمیسیون تخصصی و یک روزنامه رسمی(انجمن شهر) بودیم اما امروز علی رغم گسترش جمعیت دارای ۴ کمیسیون و فاقد روزنامه اختصاصی شورا هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز از وضع موجود نظام ارتباطات در شورا انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز بادامچی گفت: شورا یاری(شورای محله) حلقه مفقوده نظام ارتباطات شورا و مردم است.

وی با یادآوری نقش برجسته و اول کلانشهر تبریز در تمامی مراحل تاریخی و تأسیس اولین انجمن شهری در این شهر، جایگاه فعلی شورای اسلامی را در مقایسه با جایگاه تاریخی این نهاد مناسب ندانست و افزود: ما در گذشته(اولین دوره انجمن شهر) دارای ۸ کمیسیون تخصصی و یک روزنامه رسمی(انجمن شهر) بودیم اما امروز علی رغم گسترش جمعیت دارای ۴ کمیسیون و فاقد روزنامه اختصاصی شورا هستیم.

باداماچی در ادامه محور توسعه شهر تبریز در آینده صنعت خواند و گفت: نباید به هر بهانه‌ای رشد صنعتی شهر متوقف شود.

وی با بیان اینکه مسئولین باید توجه جدی به پتانسیل‌های تبریز در زمینه صنعتی داشته باشند و ضرورت این مسئله برای آینده تبریز کاملا روشن است، گفت: ایجاد اتاق‌های دائمی فکر و اندیشه در شهرداری به عنوان مراکز پشتیبان و یاری رسان فکری تصمیم گیران و تصمیم سازان عرصه مدیریت ضروری است و عامل بازدارنده ورود عناصر غیر مسئول و بعضاً واسطه گر در تصمیم گیری‌های شهری به شمار می‌رود.

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز، با اشاره به عدم اجرایی شدن، نتایج حاصل از مسافرتهای خارج از کشور اعضای محترم شورا و مدیران ارشد شهرداری خواستار توجه جدی مسئولین مربوطه به تجارب مثبت شهرهای پیشرفته جهان و عملیاتی نمودن تفاهمات صورت گرفته در سفرهای خارجی و بهره گیری از ظرفیتهای ایجاد شده از تفاهم نامه‌های خواهر خواندگی شد.

وی همچنین احداثکتابخانه جامع و بزرگ شهرداری و توجه به حمل و نفل عمومی و پروژه‌های ترافیکی را از اولویتهای برنامه و بودجه ۱۳۹۴ شهرداری تبریز برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز