خبرگزاری کار ایران

مسابقه دوچرخه سواری جایزه بزرگ قصر مهرگان در شاندیز برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۴۷۳

سرپرست هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: مسابقه دوچرخه سواری جایزه بزرگ قصر مهرگان گرامیداشت هفته دولت و شهدای ١٧ شهریور، روز پنج شنبه هفدهم شهریورماه در شاندیز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مجید طهوریان عسکری در نشست خبری مسابقه دوچرخه سواری جایزه بزرگ قصر مهرگان با ابراز خرسندی نسبت به برگزاری این رقابت ها بعد از چند سال وقفه، اظهار داشت: پیش مجمع هیات فردا با هدف انتخاب اعضای مجمع انتخاب رئیس هیات برگزار می شود. 

وی با اشاره به اعزام ورزشکاران به مسابقات ملی و بین المللی دوچرخه سواری، یادآور شد: در مدتی که در هیات دوچرخه سواری استان هستم، مسابقات مختلفی برگزار شده و دوچرخه سواران موفقیت های بسیاری کسب کرده اند. 

سرپرست هیات دوچرخه سواری استان اظهارکرد: لیلا حیدری اولین مدال آور پیست است که در مسابقات ۵۰۰ متر سرعت برای ایران مدال کسب کرد، محمد دانشور و بسیاری از دوچرخه سواران موفقیت کسب کردند و از رسانه ها می خواهم به صورت ویژه در کنار این ورزشکاران باشید تا کسب این موفقیت ها مستمر باشد. 

طهوریان عسکری گفت: با توجه به اینکه قبل از حضور در شورای شهر مشهد به توسعه حمل و نقل همگانی توجه داشتم، بعد از جلسه ای که با اداره کل ورزش و جوانان استان داشتم، به این نتیجه رسیدم که در هیات دوچرخه سواری می توان توجه ویژه ای به دوچرخه سواری شود. 

وی افزود: با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات دوچرخه سواری استان و شهرداری مشهد برنامه ویژه ای برای دوچرخه سواری بانوان برنامه ریزی شده و تفاهم نامه ای میان هیات دوچرخه سواری استان و تربیت بدنی شهرداری مشهد برای اجرای این برنامه در راستای بهبود دوچرخه سواری در شهر امضا شده است. 

سرپرست هیات دوچرخه سواری استان گفت: اعزام تیم دختران استان به مسابقات کشوری دوچرخه سواری کوهستان خبر داد و یادآور شد: پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی ثامن که به دوچرخه سواران حرفه ای اختصاص دارد اما سایر دختران و بانوان دوچرخه سوار هم می توانند در این پیست دوچرخه سواری کنند.  

دبیر هیات دوچرخه سواری استان نیز در این خصوص با اعلام حضور ۱۰۰ دوچرخه سوار از تهران، تبریز، آذربایجان و دیگر استان های کشور در این مسابقه، از حضور دوچرخه سواران تیم ملی در این مسابقه خبر داد. 

سید مجتبی جاودانی بیان کرد: مسیر این مسابقه از خیابان نخریسی تا شاندیز و رستوران قصر مهرگان که ۳۵ کیلومتر است، ادامه داد: این مسابقه در بخش استقامت از ساعت ۷ صبح از خیابان نخریسی مشهد پنج شنبه ۱۷ شهریور آغاز می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز