خبرگزاری کار ایران

معاون امور صنایع اداره کل صنعت استان مرکزی:

فروشندگان لوازم یدکی خودرو تا 13 خردادماه اقلام خود را شناسنامه‌دار کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۴۳۸

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: فروشندگان لوازم یدکی خودرو تا 13 خرداد ماه سال جاری فرصت دارند تا نسبت به شناسنامه‌دار کردن اقلام خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عادل لهراسبی افزود: مبارزه با قاچاق لوازم خودرو از 20 فروردین به دستگاهای مربوطه ابلاغ شده و فروشندگان تا 13 خرداد فرصت دارند اقلام خود را شناسنامه دار کنند تا بتوانند کالای خود را عرضه کنند. اگر برای کالا شناسنامه ای وجود نداشته باشد مشمول جمع آوری از سطح بازار می شود.

وی با بیان اینکه استان مرکزی در قاچاق کالا و قطعات تقلبی جزو 10 استان برتر کشور شناخته شده است، ادامه داد: نظارت بر لوازم یدکی خودرو با داشتن شناسنامه معتبر در استان مرکزی به همراه 2 استان دیگر به صورت پایلوت آغاز شده است.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا راه‌اندازی یک فروشگاه مرکزی لوازم یدکی در استان مرکزی در دستور کار قرار دارد.

لهراسبی تصریح کرد: در این فروشگاه تمامی لوازم یدکی خودرو به صورت عمده عرضه می شود و به صورت حساب الکترونیکی در اختیار خرده فروشان قرار می گیرد. شیوه الکترونیکی در عرضه لوازم یدکی باعث می شود فرایند به صورت قانونی عرضه و از قاچاق و فروش خارج از شبکه جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز