خبرگزاری کار ایران

همزمان با سومین روز از هفته کارگر صورت گرفت؛

احیای یک شرکت تعاونی در شهرستان سلسله پس از سالها رکود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۳۵۵

همزمان با سومین روز از هفته کارگر شرکت تعاونی خوراک دام و طیور در الشتر پس از سالها رکود و وقفه در تولید، احیا و به بهره برداری رسید .

به گزارش ایلنا، آیین بهره برداری از این شرکت تعاونی با حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان الشتر همزمان با هفته کارگر برگزار شد.

علی جهانی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولویت دولت سیزدهم احیا و راه اندازی واحدهای نیمه فعال و راکد است ، اظهار داشت : شرکت تعاونی خوراک دام و طیور الشتر سالها بود که غیر فعال شده بود که امروز با سرمایه گذاری 3 میلیارد تومان  در مساحت بیش از 9 هزار متر مربع و با 16 نفر عضو احیا و به بهره برداری رسید .

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود : با بهره برداری این شرکت تعاونی زمینه ایجاد اشتغال 12 نفر فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه در استان بستر لازم جهت ایجاد و فعالیت تعاونی ها در زمینه کشاورزی و دامپروری فراهم است، اظهار گفت: تعاونی ها باید فعال تر شوند زیر احیاء تعاونی ها به پایداری اشتغال، کسب درآمد و جمع کردن سرمایه های خرد کمک می نماید.

در ادامه این مراسم مدیر کل تعاون کار  ورفاه اجتماعی لرستان در جمع کارگران این شرکت حضور یافت و ضمن تبریک هفته کارگر پاسخگویی مسائل و مشکلات این قشر زحمتکش شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز