خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان فارس تاکید کرد؛

استاندار فارس مشکل تامین آب زرقان را حل کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۳۱۰

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی دولت باید در زمینه تامین آب برنامه داشته باشد، گفت:تامین آب شرب به ویژه در روستاها که عمده‌ترین مطالبات مردمی است بایستی با تدابیر استاندار فارس و فرماندار زرقان به عنوان نمایندگان عالی دولت در استان و شهرستان به صورت دقیق بررسی و مشکلات مرتفع شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا پاک فطرت در دیدار با فرماندار شهرستان زرقان مشکلات موجود این شهرستان بررسی و در زمینه رفع مسائل کمبود آب شهر و روستاهای این منطقه، تامین مسکن و همچنین تامین گندم مصرفی مورد نیاز کشور مطالبی مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه در نظام مدیریتی ما نباید سیاسی‌ کاری داشته باشیم، افزود: اداره کردن مملکت با شعارهای بی‌اساس اصلاح‌طلب و اصولگرا یا نعمتی و حیدری ممکن نیست.

پاک فطرت با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن بایستی به تمامی جنبه‌های آن توجه شود، گفت: در ساخت مسکن برای شهروندان باید به جنبه‌های مختلف آن نظیر محرمیت، مکان‌یابی، موضوعات اجتماعی، فضای سبز، حمل و نقل و سایر فضاهای خدماتی آن توجه بشود تا به جای رخ دادن مسائل امنیتی و تبعات اجتماعی شاهد رضایتمندی ساکنان باشیم‌.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در رابطه اهمیت موضوعات شهرسازی در ساخت مسکن، اظهار داشت:هنر نیست که شعار ساخت مسکن بدهیم و بگوییم این تعداد مسکن ساخته‌ ایم اما از نظر شهرسازی مانند برخی از مشکلاتی که در مسکن مهر وجود دارد، نادرست باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس نسبت به تحولات جهانی و ضرورت تامین کالاهای اساسی کشور، تصریح کرد: در کشورهای توسعه‌یافته در مصرف آب بویژه درزمینه کشاورزی صرفه‌جویی می‌شود و الگوی کشت به صورت مدرن و با تکیه بر دانش روز انجام می‌شود که بایستی در ایران هم به صورت جدی این موضوع پیگیری شود تا بتوانیم نیاز مصرفی کالاهای اساسی را تامین کنیم‌‌.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز