خبرگزاری کار ایران

در جلسه کمیته راهبری پایاب سد سهند مطرح شد؛

محریان سد پایاب سهند در پیشرفت پروژه مانع تراشی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۹۵۴

فرماندار هشترود از مجریان طرح پایاب سد سهند به خاطر اهمال کاری در پیشرفت کار این پروژه انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هشترود ، علی رضا توری در جلسه کمیته راهبری پایاب سد سهند با بیان این مطلب افزود: قرار بود که بعد از عید نوروز بلافاصله کارهای معوقه این طرح توسط شرکت ومجریان طرح پایاب  انجام گیرد، متاسفانه با گذشت ۱۵روز از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته است.واین باعث تاسف است که بعد از گذشت   سه ماه  پیمانکاری برای ادامه کار طرح انتخاب نشده است. و این جای بسی تاسف است که چرا مجریان طرح در پیشرفت کار مانع تراشی می کنند وهیچگونه اقدامی صورت نگرفته است.

فرماندار هشترود خطاب به مسئول طرح پایاب نیز گفت: اگر توان ادامه کار را ندارد در اسرع زمان اعلام کند وبا امروز وفردا کردن باعث اتلاف وقت خود ودیگران نشود.

نماینده دولت در هشترود متذکر شد: منطقه هشترود شدیدا به این طرح نیاز دارد و هر کس در هر سمتی بخواهد مانع تراشی کند هم به خود وهم به کشاورزان منطقه ظلم کرده است. چون با اتمام طرح پایاب سد سهند پیشرفت فوق العاده ای در زمینه کشاورزی در منطقه ایجاد خواهد شد.

توری با اشاره به اینکه اکثر مردم هشترود وروستاهای این منطقه به کار کشاورزی مشغول هستند واز این راه امرار معاش می کنند .لازم است که این طرح هرچه سریعتر به اتمام برسد.

فرماندار هشترود تاکید کرد: ۱۰۰۰هکتار باقی مانده از این طرح  که قرار است کار آبرسانی ولوله گذاری آن انجام گیرد  تا سوم خرداد ماه سال جاری به پایان برسد چون در این روز به مناسبت سالگرد آزادی خرم شهر مراسم افتتاح این طرح با حضور مسئولین استانی ومنطقه ای حتما به بهره برداری خواهد رسید پس لازم است تمامی مجریان ومسؤلان امر در جهت اتمام کار طرح پایاب سد سهند اهتمام جدی نشان دهند. 

فرماندار هشترود هشدار داد: اگر تا تاریخ مقرر این طرح به پایان نرسد شرکت مذکور باید جوابگو باشد.

توری تاکید کرد: اگر کمی اراده وغیرت وهمت داشته باشید حتما این طرح در زمان مقرر به اتمام می رسد.پس کمی وجدان کاری خود را پرورش دهید و این طرح را به اتمام برسانید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز