خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

اظهار نارضایتی فرماندار هشترود ازعدم اتمام طرح پایاب سد سهند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۰۶۹

فرماندار هشترود از به سرانجام نرسیدن طرح پایاب سد اظهار نارضایتی کرد.

علی رضا توری در گفت وگو با خبر نگار ایلنا گفت: با توجه به اینکه سد سهند هشترود ۱۶سال است که افتتاح شده است متاسفانه طرح پایاب این سد به اتمام نرسیده وامورات مربوط به این طرح به کندی  صورت می گیرد.

نماینده دولت در هشترود ادامه داد:از زمان آغاز طرح از ۷۵۰۰هکتار فقط ۱۱۰۰هکتار زیر طرح رفته است متاسفانه مابقی به قوت خود باقی است.

فرماندار هشترود متذکر شد:قرار است تا پایان بهمن ماه ۱۵۰۰ هکتار نیز مسئولین ومجریان طرح تحویل بدهند که بعید به نظر می رسد.

علی رضا توری با اظهار نارضایتی از متولیان ومجریان طرح خواست که سریعا به تکمیل این طرح اقدام کنند چون با تکمیل این طرح ،در کشاورزی ورونق منطقه هشترود وروستاهایش  تحول عظیمی روی خواهد داد.

توری از متولیان ومجریانی که در حال حاضر در این طرح فعالیت می کنند خواست اگر به گفته خودشان عمل کرده و۱۵۰۰هکتار را هم تا آخر بهمن تحویل دهند که خیلی بعید به نظر می رسد. تقریبا از زمین هایی که باید وارد طرح بشوند  ۵هزار هکتار باقی می ماند که ما از مسئولین ومجریان طرح می خواهیم که در اسرع وقت با هر پیمانکار یا شرکتی که بتواند در سریعترین زمان این طرح را به سرانجام برساند قرار داد ببندند تا هرچه سریعتر شاهد اتمام این طرح وبرخورداری کشاورزان منطقه از دست آوردهای این طرح پایاب باشیم.

فرماندار هشترود تصریح نمود:با اتمام این طرح ،منطقه هشترود در زمینه کشاورزی با دگر گونی و تغییرات چشمگیری همراه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز