خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

۵۳ طرح سامانه آبیاری نوین در اراضی کشاورزی استان اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۸۵۵

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در سال جاری پروژه‌های آبیاری نوین در قالب ۵۳ طرح انجام شده است.

به گزارش ایلنا، محمدحسین عطایی در نشست سامانه‌های نوین آبیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۱۵ هکتار سامانه نوین آبیاری در اراضی کشاورزی این استان اجرا شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: همچنین ۱۳۱ طرح در مساحت ۲ هزار و ۸۷۰ هکتار با پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در دست اجرا است.

عطایی خاطرنشان کرد: تعهد اجرایی استان ۳ هزار هکتار برای سال جاری تعیین شده که با تخصیص اعتبار به موقع و مناسب می‌توان به این میزان دست یافت.

به گفته وی تاکنون ۶۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به سامانه نوین آبیاری مجهز شده است.

عطایی گفت: بخشی از پروژه‌های آب و خاک بصورت متمرکز در شهرستان‌ها انجام شود و کارشناسان آب و خاک باید نظارت و دقت کافی بر حسن اجرای طرح‌ها داشته باشند.

وی تاکید کرد: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های تابعه نسبت به انتخاب و اولویت بندی طرح‌های آب و خاک با هماهنگی فرمانداران و بخشداران اقدام کنند.

در این نشست در خصوص اجرای طرح‌های عمومی در شهرستان‌ها، بررسی روند اجرای عملیات سامانه نوین آبیاری و وضعیت طرح‌های نیمه تمام عمومی راکد شهرستان‌های تابعه بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز