خبرگزاری کار ایران

گروه بنادر ابوظبی شرکت لجستیک اسپانیایی را خرید

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۱۵۲

گروه بنادر ابوظبی شرکت لجستیک اسپانیایی نواتوم را به مبلغ 680 میلیون دلار خریداری کرد.

به گزارش ایلنا از خلیج آنلاین، گروه بنادر ابوظبی در بیانیه‌ای اعلام کرد که این قرارداد علاوه بر امکانات بندری در اسپانیا، فعالیت‌های دریایی و لجستیکی در دریای مدیترانه را نیز فراهم می‌کند.

 محمد جمعه الشمسی، مدیر عامل شرکت بنادر ابوظبی، گفت: ما از خرید (Nawatum) برای ایجاد یک برند لجستیک بین المللی قوی که ریشه‌های عمیقی در این منطقه دارد، بهره مند خواهیم شد.

این شرکت اسپانیایی که در سال 1963 تأسیس شد، دارای 10 مرکز در امارات متحده عربی و در 26 کشور جهان است که از برجسته‌ترین آنها می‌توان به ترکیه، آمریکا، انگلستان، چین و آسیای جنوب شرقی اشاره کرد.

این شرکت در سه بخش تجاری خدمات لجستیک، خدمات دریایی و پایانه‌های دریایی فعال است و بیش از 2600 کارمند دارد.

این خرید پس از آن صورت گرفت که گروه بنادر ابوظبی، که تحت کنترل صندوق ثروت مستقل ابوظبی هولدینگ ADQ است، اوایل این ماه 80 درصد از Global Feeder Shipping مستقر در دبی را به قیمت 800 میلیون دلار خریداری کرد.

گروه بنادر ابوظبی در سال 2006 تأسیس شد و یکی از محرک‌های اصلی تجارت، صنعت و خدمات لجستیکی در منطقه است و پیوندی بین ابوظبی و تمام نقاط جهان ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز