خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان مطرح کرد:

تدوین 600 دوره مهارتی در دانشگاه‌های علمی وکاربردی چهارمحال وبختیاری

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۸۷۴

رئیس دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: 600 دوره مهارتی در این دانشگاه‌ها تدوین شده و پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده این تعداد به سه هزار دوره افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرید براتی در بیست و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری 300 نفر دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در 11 مرکز پذیرفته شده‌اند که تاکنون یک‌هزار و 505 دانشجو در این مراکز ثبت نام کرده‌اند.

براتی افزود: ثبت نام در دانشگاه‌های علمی کاربردی ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود از تعداد چهار هزار و 700 نفر دانشجو ثبت نامی در ترم جدید به 5000 نفر دانشجو برسیم.

براتی کیفیت گرایی و تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر را از اهداف تاسیس دانشگاه علمی کاربردی بر شمرد و خاطر نشان کرد: مدرسان، سیستم آموزش و مراکز جز سه حلقه اصلی ما در نظام آموزشی هستند.

وی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی فعالیت خود را از سال 83 آغاز کرده و تاکنون 19 هزار دانشجو فارغ‌التحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی داشته است.

به گزارش ایلنا باشگاه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی نیز با هدف اعتبار بخشی و ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان این دانشگاه تا روز دانشجو بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز