خبرگزاری کار ایران

چرخ‌ساز اعلام کرد:

افزایش کمی و کیفی تجهیزات در سازمان امداد و نجات

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۹۵۶

برای توسعه تجهیزات در سازمان امداد و نجات هم برنامه‌هایی در زمینه افزایش کمی و کیفی تجهیزات مختلف در دست اجرا داریم.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: نیروهای عملیاتی باید با کسب توانایی‌های لازم و قدرت تحلیل حوادث، بتوانند به بهترین نحو به حل مشکلات کمک کنند.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخ‌ساز یکی از برنامه‌های سازمان امداد و نجات را جذب امدادگران عنوان کرد و افزود: در این زمینه برنامه‌های مختلفی در دست است تا علاوه بر تجهیز پایگاه‌ها به امدادگران در زمینه حمایت از امدادگران هم سیاست‌های مورد نظر را اجرایی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امدادگران باید چابک و با دانش لازم در حوادثحاضر شوند، درباره تقویت نیروی انسانی در حوزه امداد ‌و نجات گفت: نیروهای عملیاتی باید با کسب توانایی‌های لازم و قدرت تحلیل حوادث، بتوانند به بهترین نحو به حل مشکلات کمک کنند.

سرپرست سازمان امداد و نجات به تجهیز همه استان‌های کشور به پایگاه‌های امداد هوایی اشاره و ضرورت اداره دانش‌محور حوزه امداد ونجات را یادآور شد و افزود: باید الگویی دانش‌محور را ترسیم کنیم تا هم به تجهیزات به‌روز و هم نیروی انسانی کارآمدی دست یابیم.

چرخ‌ساز با اشاره به این که باید مولد دانش باشیم، اظهار کرد: استفاده از اطلاعات روز دنیا از ضروریات است؛ چراکه با توجه به چالش‌های پیش‌روی کشور و شرایط مختلف محیطی، فرهنگی و اجتماعی، باید اطلاعات و داده‌ها به دانش بومی تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه با توجه شرایط جغرافیایی و حادثه‌خیز بودن کشورمان باید همواره در بهترین سطح آمادگی قرار داشت، گفت: بر این اساس برای توسعه تجهیزات در سازمان امداد و نجات هم برنامه‌هایی در زمینه افزایش کمی و کیفی تجهیزات مختلف در دست اجرا داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز