خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

کمبود نیروی انسانی و منابع، معضل بیمارستان شهید بهشتی کاشان است

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۲۱۱

تجهیزات و امکانات مناسبی در حوزه بهداشت و درمان در این مراکز است اما بیمارستان شهید بهشتی کاشان در این باره مشکلاتی زیادی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بیمارستان بهشتی، با کمبود نیروی انسانی و منابع روبرو است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، محمد حسین اعرابی در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به سابقه بیش از ۲۸ سال دانشگاه علوم پزشکی کاشان و به کارگیری و جذب نیروهای درمانی مجرب افزود: تجهیزات و امکانات مناسبی در حوزه بهداشت و درمان در این مراکز است اما بیمارستان شهید بهشتی کاشان در این باره مشکلاتی زیادی دارد.

او با بیان اینکه بیمارستان بهشتی کاشان به لحاظ ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی یکی از اصلیترین بیمارستان مرکز و یکی از قطب‌های درمانی منطقه است، افزود: حجم زیاد مراجعات مردم، کمبود نیروی انسانی و منابع و تجهیزات لازم در زمینه تاسیسات از مهم‌ترین مشکلات این بیمارستان است.

اعرابی یادآور شد: این بیمارستان به دلیل قدمت بالا، نگهداری نامناسب و مشکلات تاسیساتی و زیر ساختی در حد مطلوب نیست.

او تصریح کرد: شهروندان کاشانی می‌توانند مشکلات خود درباره طرح تحول نظام سلامت را به سامانه کشوری ۱۵۹۰ ارسال کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، درباره افزایش مراجعات به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی گفت: اشغال ضریب تخت در بیمارستان شهید بهشتی بالای ۸۰ درصد است و هر چقدر تخت اضافه کنیم، این بیمارستان همچنان با مشکل روبرو خواهد بود.

اعرابی، یکی دیگر از دغدغه‌های این دانشگاه را کمبود نیروی پرستار عنوان کرد و اظهار کرد: مجوز به کارگیری پرستار وجود دارد اما فارغ التحصیل پرستاری در کاشان به اندازه کافی موجود نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز