خبرگزاری کار ایران

شهردار ارومیه مطرح کرد:

برخورد جدی با سودجویانی که درختان و زمین‌های کشاورزی را نابود می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۱۶۵

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه گفت: با افرادی که با امیال سودجویانه درختان و زمین های کشاورزی را نابود می کنند با جدیت برخورد خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا از ارومیه شهردار ارومیه در نشست خبری با خبرنگاران از وجود بدهی 110میلیارد تومانی شهرداری ارومیه به اشخاص حقیقی و پیمانکاران خبر داد.

شهردار ارومیه گفت:حضور بنده در پست های مدیریتی مانند شهرداری به خواسته و اذن مردم است، هر موقع مردم بخواهند بنده به عنوان شهردار حضور نداشته باشم با کمال میل استعفاء خواهم داد، ولی برنامه های طراحی شده شهرداری تاکنون50%محقق شده است و اگر مردم و شورای شهر اعتماد داشته باشند برنامه عمرانی و فرهنگی شهرداری را تا سال1400پایان خواهیم داد.

وی در مورد معوقات بیمه ای و حقوقی کارکنان شهرداری ارومیه گفت: متاسفانه رکود اقتصادی در کشور باعث شده حق حقوق کارکنان شهرداری بطورکامل تا به امروز پرداخت‌نشود و با تاخیری دو ماهه همراه باشد، متاسفانه حقوق آذر ماه کارکنان شهرداری و بیمه آبان ماه کارکنان این مجموعه تا به امروز پرداخت نشده است.

وی در مورد تاسیس شرکت هواپیمایی توسط شهرداری ارومیه افزود:خوشبختانه با رفع شدن تحریم ها، خرید هواپیما ومشکلات آن از میان برداشته شده است می توانیم شرکت هوایی شهرداری ارومیه را تاسیس کنیم و با خرید هواپیماهای مدنظر میزان درآمد پیدار وتوسعه گردشگری ارومیه کمک کنیم.

این مقام مسئول میزان مقروض بودن شهرداری به مجموعه های مختف گفت:میزان بدهکاری شهرداری به مجموعه واشخاص 110میلیارد تومانومیزان دریافتی این مجموعه از مردم که پرداخت نشده 107میلیارد تومان است.

وی همچنین گفت:بنده به شخصه به مرحوم ایت الله هاشمی اردت خاصی دارم و در عالم سیاست مطلبوب ترین گزینه همواره به نظر بنده این شخصیت بزرگوار و مردمی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز