خبرگزاری کار ایران

فرماندار قرچک:

خدمت به خانواده های شهدا و جانبازان افتخارهمه مسئولین است

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۷۳۱

فرماندار شهرستان قرچک گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در نظام جمهوری اسلامی ایران افتخار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان‌تهران، جلسه مشورتی طرح سپاس با حضور مسعود مرسل‌پور فرماندار، آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حسین ابوسیانی مسئول امور ایثارگران فرمانداری ومدیرروابط عمومی فرمانداری عصر امروز در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 فرماندار شهرستان قرچک در این جلسه گفت: خانواده‌های معظم شهدا یادگارهای ارزشمند عزیزانی هستند که عزت و عظمت و اقتدار را به ما هدیه کردند و با رفتار و عملکرد خودشان یاد شهدا و فداکاری ها و ایثار آنها را زنده نگه داشتند.

مسعود مرسل‌پور اظهار داشت: امنیت، آسایش و آرامش امروز جامعه و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهدای عزیز است و امروز افتخار ما به این است که در بهترین شرایط امنیتی در منطقه و جهان بسر می بریم.

 آزمان کادری، رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قرچک نیز گفت: علیرغم طوفان متلاطم و نا امنی در خاورمیانه و کشور های همسایه ایران جزیره ثبات است که می‌تواند این ثبات را به دیگر کشورهای منطقه و جهان منتقل کند و این مهم با همت والای شهدا به ما هدیه شده و ما بایستی قدر این لحظات ارزشمند را بدانیم و به بازماندگان و خانواده‌های شهدای گرانقدر احترام گذاشته و با آنها در جامعه به گونه ای برخورد کنیم که موجبات دلخوری و ناراحتی آنها فراهم نشود.

کادری در ادامه به ارائه گزارشی از مجموعه کارهای انجام شده در برگزاری طرح سپاس و دیدار از 532 خانواده شاهد وایثارگر شهرستان قرچک کرد و گفت: در برنامه دیدار جهادی در همان روز با حضور همه مسئولین ستادی و روسای اداره کل بنیاد شهید و تمام مسئولان شهرستان قرچک مراسم گلباران وتجدید میثاق آرمانهای والای شهدا در گلزار شهدای امام زاده ابراهیم ولی آباد انجام می‌شود.

در این جلسه مقرر شد جلسه فوق‌العاده اداری با حضور مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان استان تهران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شود.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز