خبرگزاری کار ایران

فرماندار قرچک:

بانوان نقش اساسی در رونق اقتصادی دوران پسابرجام دارند

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۰۲۹

فرماندار شهرستان قرچک در آیین افتتاح نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین این شهرستان اظهار داشت: بانوان نقش اساسی در رونق اقتصادی دوران پسابرجام دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، مسعود مرسلپور در آیین افتتاح نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین شهرستان قرچک که صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های این شهرستان با حضور مسئولان و شهروندان برگزار شد، با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار افزود: یکی از راه‌های شناسایی فرهنگ و تمدن هر خطه ای اثر هنری و فرهنگی است که در شهرستان قرچک به لحاظ موقعیت جغرافیایی این توفیق وجود دارد که اقوام و طوایف مختلفی سکونت دارند که به طور مسالمت آمیز با همدلی خوبی در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

وی گفت: این آداب و رسوم و خرده فرهنگ‌های مختلف باید در قالب برنامه ها و نمایشگاه‌ها به مردم شناسانده شود، در این نمایشگاه نیز بخشی از توانمندی و هنر زنان این خطه به نمایش درآمده است.

این  مقام مسئول با قدردانی از اسپانسر برگزاری نمایشگاه و ادارات دست اندرکاران ادامه داد: مسئولان شهرستانی و استانی باید در پی گسترش اینگونه فعالیت ها که منجر به رونق اقتصادی می شود باشند.

وی بیان داشت: در شهرستان قرچک با کمک ادارات و نهادهای مربوط، در پی اجرای طرحها و برنامه هایی به منظور کمک به اقتصاد اقشار مختلف از جمله بانوان کارآفرین هستیم.

مرسلپور با تقدیر از همت غرفه داران برای حضور در نمایشگاه گفت: امید است بانوان صرفا به این نمایشگاه بسنده نکنند و با همکاری مسئولان در پی ارتقای مهارت و شغل خود باشند.

گفتنی است در این مراسم محمد فتح آبادی مدیر کمیته امداد امام(ره)، سعید محمدی پور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، اژدر نوروزپور رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای شورا، مبشر رئیس مرکز فنی و حرفه ای، احسان ثامنی راد رئیس اداره بهزیستی و سایر مسئولان شهرستان قرچک حضور داشتند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز