خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبرداد؛

بازگشت 30 واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۰۳۹

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از بازگشت مجدد 30 واحد صنعتی به چرخه تولید در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، ایوب رحیمی گفت: در سال گذشته تعداد 30 واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از 55 هزار و450 میلیارد ریال و اشتغالزایی 878 نفر به چرخه تولید بازگشتند.  

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک برای فعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد در استان، تصریح کرد: با توجه به برگزاری مستمر جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با مدیران و رفع مسائل و مشکلات واحدها این امر مهم انجام گرفت. 

فعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد

رحیمی نبود سرمایه در تامین نقدیندگی را مهمترین علت تعطیلی واحدهای صنعتی راکد عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاران جدیدی که قصد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان را دارند به سمت احیای واحدهای تولیدی راکد هدایت شوند. 

معاون امور صنایع سازمان صمت استان اظهار داشت: واحدهایی که در سالجاری به چرخه تولید بازگشته و مجدد راه‌اندازی شده‌اند بیشتر صنایع کوچک هستند و هر واحد به طور متوسط برای ده نفر اشتغالزایی کرده است. 

وی تاثیر واحدهای احیا شده در چرخه تولید استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: واحدهای کوچک اگرچه از نظر اشتغالزایی محدود هستند اما تحرک خوبی در رونق تولید و تکمیل چرخه تولید در استان ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز