خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

توقیف خودروی حمل پساب در شهرستان تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۸۳۷

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان از توقیف خودروی حمل پساب انسانی در هنگام تخلیه لجن‌های آلود در اراضی ضیاء آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا در قزوین، محسن جلیلوند با اعلام این خبر گفت: گزارش خودروی حمل پساب انسانی از سوی کارشناسان و ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان تحت پیگیری قرار گرفت و معلوم شد که این خودرو مواد آلوده را در اراضی ضیاآباد تخلیه کرده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان با بیان اینکه خودروی متخلف با دستور مقام قضایی توقیف شده است، تصریح کرد: پرونده متخلف به همراه مستندات لازم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

به گفته جلیلوند، با متخلفان و آلوده‌ کنندگان محیط زیست که سلامت مردم را به مخاطره می اندازند، با جدیت و برابر قانون برخورد خواهد شد.

این مسئول از آحاد مردم خواست که در صورت مشاهده تخلفات زیست محیطی و تخلیه پسماند و پساب در مکان های غیر مجاز موضوع را سریعا به ادارات محیط زیست و نیروی انتظامی گزارش کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: همه باید در حفظ محیط زیست که با سلامت مردم در ارتباط است خود را مسئول بدانند تا زمینه تخلف برای سود جویان به حداقل برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز