خبرگزاری کار ایران

حمله عده‌ای چماق به دست به نیروهای انضباط شهری گرگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۸۵۹

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان با اشاره به درگیری عده ای با نیروهای انضباط شهری گفت: در پی این درگیری، سه نفر از نیروهای انضباط شهری مجروح شده و به مرکز درمانی انتقال یافتند.

به گزارش ایلنای گلستان، احمد سالاری اظهارکرد: ساعتی قبل و در پی تذکر زبانی نیروهای انضباط شهری به یک دستگاه نیسان که در جرجان ۲۸ ایجاد سد معبر کرده و با اخلال در تردد باعث نارضایتی شهروندان شده بود؛ یکسری افراد غیر مرتبط با این موضوع با چوب و چماق به تعدادی از نیروهای انضباط شهری حمله‌ور شدند.

وی ادامه داد: این در حالی است که براساس قانون، نیروهای انضباط شهری مجاز به دادن تذکر به افراد یا کسبه‌ای هستند که سدمعبر کرده و برای سایر شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کنند.

وی بیان کرد: همانطور که در تصاویر انتشار یافته مشاهده می‌شود در پی درگیر شدن عده‌ای چماق به دست با نیروهای انضباط شهری، سه نفر از آنان دچار مصدومیت شده و با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند. هم چنین سه نفر از افرادی که به نیروهای مرتبط با شهرداری حمله‌ور شده بودند نیز توسط عوامل انتظامی دستگیر شده‌اند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود برخی رسانه‌ها و شبه‌رسانه‌های فعال در فضای مجازی، پیش از هرگونه خبررسانی از درستی و چگونگی ماجرا اطلاع یابند و با انتشار اخبار و تصاویر جهت دار و ادبیات مغرضانه منجر به تشویش اذهان عمومی نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز