خبرگزاری کار ایران

طرح حجاب و عفاف؛

فرماندهی انتظامی استان قزوین پیرامون عفاف و حجاب اطلاعیه صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۷۹۰

فرماندهی انتظامی استان قزوین طی اطلاعیه‌ای از همگان دعوت کرد هنجار‌های دینی و اخلاقی را رعایت کنند.

به گزارش ایلنا در قزوین، در اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان قزوین آمده است:

شهروندان گرامی

از دیرباز پوشش و عفاف نزد مردم ایران بویژه مردم شریف و مومن استان دارالمومنین قزوین اهمیتی سِتُرگ داشته و مردم استان نقض هنجارهایِ خود در قلمرو عفاف و حجاب را تاب نیاورده و به اشکال مختلف واکنش نشان داده‌اند.

عفاف و حجاب همواره برای ایران و ایرانی حائز اهمیت بوده و امر به معروف و نهی از منکر در چارچوبی حکیمانه توصیه شده است. از طرفی نقضِ ارزش‌هایِ ملی و مذهبی مربوط به پدیده پوشش، مورد نکوهش قاطبه شهروندان است.

به همین سبب فرماندهی انتظامی استان، ضمنِ دعوتِ همگان به رعایت هنجار‌های دینی و اخلاقی در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف را از روز شنبه مورخ ۲۵ فروردین ماه امسال در همه معابر و اماکن عمومی از جمله مراکز اقامتی و تفریحی، معابر عمومی و ایستگاه‌های مسافری (راه آهن و پایانه‌ها) با جدیت بیشتر دنبال خواهند کرد.

از همگان انتظار می‌رود ضمن رعایت هنجار‌های ایرانی-اسلامی از جمله عفاف و حجاب از هر نوع رفتاری که مطلوب جامعه نیست بپرهیزند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز