خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز:

هرچه از دستم برآمد کردم، دعا کنید بعد از من فرد توانمند تری بیاید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۰۷۱

فرماندار شهرستان تبریز در پاسخ به انتقاد خبرنگاران گفت: قبول دارم که تبریز مدیریت خاص می طلبد، دعا کنید فردی بیاید که مطالبات شما را تامین کند من همین قدر بلد بودم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، یونس فاتح در جمع خبرنگار در پاسخ به انتقاد عملکرد خویش گفت: من شبانه روز تلاش می کنم برای ادای دین و قرضم به مردم تلاش می کنم، و سعی می کنیم برنامه ها و تلاشهای مان در سمت و سوی حل معضلات و مشکلات مردم و تبریز باشد.

وی افزود: از روزی که منصوب شده ام در تمام مشکلات و بحران ها پای کار بودم، در روزهای بارش برف، قطعی آب و ... حتی حاضر بودم درب منزل شهروندان، سطل به سطل آب توزیع کنم.

فاتح با بیان اینکه امکانات تبریز و آذربایجان متناسب با ظرفیت‌های آن رشد نیافته، گفت: در سالهای اخیر هیچ اقدامی برای تامین نیازهای این شهر انجام نشده، تبریز توسعه یافته اما فکری برای فضای سبز عام و تأمین آب شرب آن در سال‌های گذشته نشده است.

فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به معضل ترافیک تبریز، گفت: با وجود چند برابر شدن خودروها و جمعیت، معابر تبریز فقط ۲ برابر شده است، در حال حاضر ۱۴ طرح با ماهیت ترافیکی در تبریز در دست اجراست که شهرداری تبریز قول داده تا طرح‌های تأثیرگذار در رفع ترافیک این شهر را در اواخر بهار یا اوایل تابستان به مرحله بهره‌برداری برساند.

وی با اشاره به حادثه واژگونی تانکر سوخت در سال گذشته و جان باختن سه نفر در آن در اتوبان کسایی تبریز گفت: جاده‌ها محل حمل این گونه سوخت‌ها نبوده و پتروشیمی باید سوخت‌ها را از طریق لوله منتقل شود؛ در همین راستا شورای تأمین استان پتروشیمی را ملزم کرد تا سوخت و بنزین را از طریق لوله انتقال دهد.

فاتح با اشاره به نشست‌های شورای آرد و نان در فرمانداری تبریز و برگزاری ۵۹ نشست و خروجی ۱۳۹۷ مصوبه، گفت: سال گذشته در کنار کاهش تخلف‌های این حوزه شاهد کاهش زمان خرید نان از ۵۱ دقیقه به ۱۱ دقیقه در تبریز بودیم.

وی به مشکلات حوزه نان در تبریز اشاره کرد و گفت: سال قبل برای رفع مشکل تأمین نان این شهر در کوتاه مدت ۳۰۰ نانوایی را دو شیفته کردیم ضمن اینکه مجتمع‌های نانوایی را نیز توسعه دادیم.

فرماندار شهرستان تبریز یکی از مشکلات این شهرستان را کمبود فضاهای آموزشی عنوان کرد و گفت: تبریز یکی از فقیرترین شهرهای آذربایجان شرقی از نظر فضاهای آموزشی است.

وی افزود: در نتیجه همین کم توجهی‌ها در شهرک اندیشه تبریز بیش از ۵۰۰ نفر از دانش آموزان به دلیل کمبود فضای آموزشی در این شهرک، مجبور به ترک تحصیل شدند که با ورود خیران مدرسه ساز این مشکل برای سال آینده تحصیلی رفع شده و این دانش آموزان از سال آینده ادامه تحصیل خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز