خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

شب چهارشنبه سوری با شیشه‌های شکسته و اصابت نارنجک مواجه شدم+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۷۴۱

زمین خالی متعلق به شهرداری قزوین بلای مال شهروندان شده/نیروی انتظامی در محل حاضر نشده بود

شهروند قزوینی از اصابت نارنجک‌های دست‌ساز به دیوار منزل و شکستن شیشه‌های اتاق هایمان در شب چهارشنبه سوری خبر داد.

مرتضی دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به اتفاق‌ها و آسیب‌هایی که چهارشنبه سوری برای آن‌ها ایجاد کرده گفت: پشت ساختمان ما واقع در پردیس 22، زمین خالی متعلق به شهرداری است که چندین سال همینطور بوده و صاحبی ندارد که به او بگوییم زمین را محصور کند.

وی ادامه داد: هر سال افراد اینجا جمع می‌شوند و آتش‌بازی و ترقه می‌اندازند، سال‌های قبل هم نارنجک را به دیوارهایمان پرتاپ می‌کردند؛ اما وضعیت خیلی بهتر بود، امسال من نبودم و وقتی برگشتم با خانه‌ای مواجه شدم که وضعیت خیلی بدی داشت.

این شهروند قزوینی اضافه کرد: شب چهارشنبه سوری حدود 600 نفر جمع شده و در شرایط نامناسب نارنجک‌ها را به دیوار ساختمان و شیشه‌ها پرتاپ می‌کردند، یک نفر از همسایه‌ها هم که رفته و اعتراض کرده بود را مورد ضرب و شتم قرا داده و به چشمش مشت زده بودند.

وی با بیان اینکه همسایه‌ها به دفعات بالا با پلیس تماس گرفته بودند، گفت: نیروی انتظامی در محل حاضر نشده بود، خدا را شکر می‌کنم که آن شب خانه نبودم، چرا که نارنجک‌ها شیشه‌های اتاق‌ها را هم شکسته بود و به داخل آمده بود.

دایی اظهار کرد: به فرمانده انتظامی شهرستان و سپس به فرماندار مراجعه کردیم، فرماندار اظهار تاسف کرد و قول داد موضوع را در شورای تامین پیگیری کند تا برای این زمین خالی چهاردیواری بکشند.

وی ادامه داد: روزهای عادی هم این زمین متروکه پاتوق افراد معتاد است و برای ساختمان‌ها مزاحمت ایجاد می‌کنند و از این رو از مسئولین درخواست داریم حتما این زمین را با چهار دیواری محصور کنند.

این شهروند قزوینی با بیان اینکه اینجا محل پرتردد شهر بوده و در دید قرار دارد، خاطرنشان کرد: نزدیک نوروز هستیم، وقتی فردی غریبه وارد شهر شده و با چنین نما و چهره نازیبایی از شهر مواجه شود، وضعیت خوبی برای ما نیست.

حجم ویدیو: ۵.۶۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۴۲ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز