خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

انجام ۱۷ عملیات آتش‌نشانی در شب چهارشنبه سوری کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۴۶۴

۳خانه در آتش سوخت

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه از انجام ۱۷ عملیات در شب چهارشنبه سوری در کرمانشاه خبر داد و گفت: سه خانه در کرمانشاه در آتش سوخت.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، آتش‌پاد غلامرضا رضایی بیان اینکه چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال گذشته با حوادث بیشتری همراه بود، اظهار کرد: متأسفانه به رغم همه هشدارها که طی سالیان اخیر داده شده، باز هم شاهد سهل انگاری از سوی برخی جوانان و نوجوانان و حادثه آفرینی از سوی آنها در شب چهارشنبه سوری هستیم.

وی افزود: شب گذشته ۱۷ عملیات در سطح شهر کرمانشاه انجام دادیم که متأسفانه در سه مورد آن، سه منزل مسکونی به دلیل انفجار مواد نارنجک دست‌ساز دچار حریق شدند و بخش‌هایی از آنها دچار آسیب جدی شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: همچنین پنج مورد از این آتش سوزی‌ها مربوط به آتش گرفتن درختان در نقاط مختلف شهر بود.

وی ادامه داد: در مجموع این ۱۷ عملیات، ۱۱ نفر زخمی شدند که غالب آنها نوجوان و جوان بودند.

آتش‌پاد رضایی با انتقاد از بی توجهی برخی والدین نسبت به هشدارها، گفت: وقتی نوجوانی انگشت خود را برای همیشه از دست داده و یا صورتش دچار سوختگی می‌شود، این آسیب جبران نمی‌شود و والدین باید بیش از اینها مراقب فرزندان خود باشند.

وی خاطرنشان کرد: بارها نسبت به حوادث تلخ این شب هشدار داده‌ایم، اما باز هم شاهد تکرار آن هستیم و نیاز است که فرهنگ سازی و آگاه سازی بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز