خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور اتباع خارجی استانداری فارس خبرداد؛

پلمپ در انتظار اجاره دهندگان ملک در منطقه 8 شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۰۲۰

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: باقیمانده اتباع خارجی ساکن منطقه هشت شیراز در صورت دستگیری بدون اغماض از کشور اخراج خواهند شد.

به گزارش ایلنا، بهرنگ قربانی در دیدار با روسای کلانتری‌های حوزه منطقه هشت شیراز افزود: هشدارهای لازم و نهایی به مالکین ایرانی و ساکنین اتباع خارجی منطقه هشت شیراز داده شده و در مدت باقیمانده پایان سال باید دستگیری و طرد اتباع خارجی ساکن در منطقه ممنوعه شیراز با جدیت دنبال  و افراد دستگیر شده بدون اغماض از کشور اخراج شوند.

وی ادامه داد: پلمپ  املاک تجاری و مسکونی واقع در منطقه هشت که در اختیار اتباع خارجی قرار داده شده با حکم مراجع قضایی درحال انجام و از ابتدای سال تاکنون بیش از 200 ملک تجاری شناسایی و پلمپ شده است.

مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: از زمان تصویب طرح ممنوعه شدن منطقه هشت شیراز جهت تسهیل در اجرای طرح و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین سه شعبه حل اختلاف در اداره کل اتباع استان تشکیل و بیش از  900 پرونده اختلاف بین مالکین و مستاجرین اتباع خارجی بررسی و بدون مراجعه به دستگاه قضایی به سازش انجامید.

قربانی  گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 70هزار نفر اتباع خارجی غیر مجاز با همکاری مجموعه انتظامی در استان دستگیر و از کشور طرد شده اند و انتظار است درمدت اندک باقیمانده پایان سال مناطق پرجمعیت اتباع خارجی مورد پایش قرار گیرند و اتباع غیر مجاز باقیمانده جمع آوری و از کشور اخراج شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز