خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی؛

خط قرمز پلیس، امنیت مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۸۵۶

توقیف خودروهای هنجار شکن

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه خط قرمز پلیس،امنیت مردم است گفت: تمامی خودروهای هنجارشکن تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ "سامان غنی زاده" در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: توصیه می شود جشن و مراسم چهارشنبه آخر سال را به صورت محله محور و خانواده محور برگزار کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی به ماموریت پلیس در  نوروز سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: ۱۱۰ تیم گشتی  در حوزه برون شهری و ۱۳۰ گشت در حوزه درون شهری برای تسهیل در رفت و آمد و تانین امنیت شهروندان ایام نوروز در آماده باش کامل هستند.

سرهنگ غنی زاده افزود: در سال جاری بیش از ۲ میلیون تماس تلفنی با ۱۱۰ حاصل شده که بیش از  ۴۹۳ هزار  تماس عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: همچنین طی سالجاری،  بیش از ۴ونیم تن انواع مواد مخدر کشف شده، که در همین رابطه ۳۰۰ دستگاه خودرو مورد استفاده در امر قاچاق مواد مخدر توقیف و تعداد ۱۱ هزار متهم دستگیر شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: موضوع جمع آوری معتادین متجاهر به ویژه معتادین دارای سابقه سرقت در دستور کار ویژه پلیس استان در ایام پایانی سال قرار دارد. که در همین راستا تعداد ۴۵۶ معتاد متجاهر در استان جمع آوری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه خط قرمز پلیس،امنیت مردم است گفت: تمامی‌خودروهای هنجارشکن تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز