خبرگزاری کار ایران

برخورد قاطع با هنجارشکنان «چهارشنبه سوری» در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۶۷۸

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: دستگاه قضایی با ناقضان امنیت و آسایش مردم در مراسم چهارشنبه آخر سال بشدت برخورد می‌کند و این افراد تا پایان فروردین سال جدید در بازداشت خواهند ماند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سیدمحمد موسویان افزود: این افراد شامل کسانی هستند که به تهیه، فروش و توزیع مواد محترقه و منفجره اقدام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تجربیات ناگوار سال‌های پیش، در این ایام برخی افراد با بی‌توجهی به مسائل ایمنی باعث نقص عضو یا فوت خود یا دیگران می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: در این راستا دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان برای برقراری امنیت و آرامش مردم در ایام چهارشنبه آخر سال و نوروز در آمادگی کامل بسر می‌برند و با یکدیگر هماهنگ هستند.

وی همچنین بر ضرورت نظارت ویژه سازمان تعزیرات بر اصناف تاکید کرد و گفت: فروشگاه‌هایی که به فروش مواد مُحترقه غیرمجاز اقدام کنند نیز تا پایان فروردین پُلمب خواهد شد.

موسویان یادآور شد: همچنین خودروهایی که در این ایام با انجام اقدامات هنجارشکن یا ایجاد رعب و وحشت موجب بی‌نظمی، ناامنی و سلب آرامش عمومی در سطح شهر شوند نیز تا پایان فروردین توقیف می‌شوند و در پارکینگ‌های راهنمایی و رانندگی باقی خواهند ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز