خبرگزاری کار ایران

شهادت یک مأمور انتظامی در خوی در حین مبارزه با سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۲۲۲

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از شهادت یکی از مأموران پلیس در شهرستان خوی در درگیری با سارق و در حین انجام ماموریت مبارزه با سرقت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش روز دوشنبه در تشریح جزییات شهادت این مامور پلیس گفت: استوار دوم «محمدرضا حاجی‌حسینلو» از ماموران پلیس که برای تامین امنیت و امدادرسانی به مناطق زلزله زده شهرستان خوی اعزام شده بود در حین انجام ماموریت و مبارزه با سرقت از سوی سارق مورد حمله قرار گرفت و بر اثر شدت جراحت وارده، به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وی اظهار کرد: این مامور وظیفه شناسی از ماموران کلانتری خدمات انتظامی ارومیه بود که پیشتر برای امدادرسانی و تامین نظم و امنیت مناطق زلزله زده به شهرستان خوی اعزام‌شده بود.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی و همچنین حضور کارآگاهان پلیس آگاهی، متهم فراری در کمترین زمان ممکن دستگیر و به مقر پلیس هدایت داده شد.

وی با تبریک و تسلیت شهادت استوار دوم «محمدرضا حاجی‌حسینلو» گفت:‌ کارکنان پلیس در خط مقدم برخورد با ناهنجاری‌ها و جرایم مختلف هستند و هرگز اجازه نخواهند داد در مناطق زلزله زده شهرستان خوی، کسی خدشه‌ای به امنیت و آرامش خاطر شهروندان عزیز وارد کند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی تاکید کرد: شهادت هنر مردان خداست که با هنرمندی خود امنیت و آرامش جامعه را تضمین می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز