خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استاندارد فارس خبرداد؛

نظارت بر مراکز عرضه کالا به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۳۶۱

مدیر کل استاندارد فارس گفت: طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان بر چند قلم ازکالاهای اساسی در سرتا سر استان آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی رزمجو، افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان و با توجه به افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، خرما، برنج، روغن، قند و شکر و شیرینی‌های پر مصرف مرسوم در ایام مذکور طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در استان فارس اجرا می‌شود.

رزمجو گفت: در قالب این طرح بر قنادی‌ها نیز نظارت شده و شکر و روغن و آرد و سایر اقلام مورد مصرف آن‌ها کنترل خواهد شد.

وی افزود: در راستای اجرای وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد در جهت صیانت از حقوق مصرف کنندگان به دنبال نظارت مستمر بر بازار و توجه ویژه به موضوع نظارت برتوزیع کالاهای مشمول استاندارد و پرتقاضای این ماه، بازرسی‌ها در این ماه تشدید می‌شود.

مدیر کل استاندارد فارس گفت: تمامی مواد اولیه زولبیا و بامیه اعم از شکر، روغن، آرد و همچنین جعبه مقوایی آن مشمول استاندارد اجباری هستند و بازرسان اداره استاندارد باحضور در قنادی‌ها، بر مصرف این اقلام نظارت کرده تا جعبه‌های مقوایی بهداشتی دارای استاندارد معتبر مورد استفاده قرار گیرد و یا زولبیا و بامیه در روغن‌های سیاه پخته نشود.

وی افزود: تمامی شهروندان و هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را طریق شماره تلفن‌های ۱۵۱۷ و ۳۶۲۶۴۴۰۶ به این اداره منعکس کنند تا توسط بازرسان به قید فوریت موضوع پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز